FAQ

 - Is retourneren gratis?

Nee, om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag moet het teruggestuurde product (inclusief gesealde dop) in originele staat geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Een retourzending dient te zijn voorzien van track & trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. 

- Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?

Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens transport of productie. We zijn natuurlijk bereid om dit met u op te lossen. Stuur een bericht naar info@purusofficial.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

 

- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Vergeet niet om uw terugkeer binnen de periode van 14 dagen af ​​te leveren voordat de retourperiode verloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet werkt, bieden wij u de mogelijkheid om het product uit te wisselen voor een vervanging of een voucher. Vraag onze klantenservice voor de mogelijkheden.

 

- Hoe lang duurt een restitutie?

We doen ons best om retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw terugkeer in ons magazijn versterken we het binnen 10 werkdagen. Op uw track en trace dat u ontvangt met uw retourzending, kun u zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dan gaan de 10 werkdagen start. Nadat de restitutie is gedaan, ontvangt u er een bericht over. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank.